Cégbemutató

Cégek -és vezetőik-  legnagyobb kihívása a mai gyorsuló világ igényeire megoldásokat találni. Az IT hatékony megoldásokat ígér, de sokszor új problémákat kreál.  

Tapasztalataink szerint a projektekben az elvégzett munka közel 50%-a(!) nem az üzletileg legfontosabb feladatokra megy el. Tudjuk, hogy az eredeti elképzelések hol vesznek rossz irányt, és azt hogyan lehet megakadályozni.  

A projektek nehézségeinek legfőbb okaként az üzleti problémák megértését, elemzését, illetve a priorizáció nehézségeit látjuk. Egyedülálló üzleti elemzői és követelménymenedzsment módszertanunk, a Business Value Management segíti ügyfeleinket abban, hogy projektjeik azt szállítsák le, amiért elindították őket.  

FÓKUSZBAN AZ ÜZLETI ÉRTÉK 

Munkatársaink, partnereink


Fodor Andrea vagyok, PMI-PBA 

Professional Business Analyst, tanácsadó, tréner 

A Magyar Projektmenedzsment Szövetség Elnökhelyettese 

Több, mint 25 év vezetői, tanácsadói, projektvezetői és üzleti elemzői, illetve tréneri tapasztalattal rendelkezem. Vezetőként főkönyvelői, kontrolling igazgatói, program-menedzseri, valamint befektetési szolgáltatási területeken gazdasági vezetői pozíciókban dolgoztam. Projektvezetőként, üzleti elemzőként, illetve tanácsadóként több informatikai és pénzügyi projekten, valamint szakmai pályafutásom során több, mint 25 jelentős méretű, és sok kisebb projektben vettem részt, szponzorként, projektvezetőként, program menedzserként, szakmai vezetőként, üzleti felelősként vagy elemzőként, illetve szakértőként, tanácsadóként. Tréningjeinken rengeteg cég működésébe, problémáiba bepillantást nyertünk.  

Fenti tapasztalatokból alkottam meg Business Value Management módszertanunk alapjait, amit kollégáimmal közösen folyamatosan tökéletesítünk.  


Papp Edit vagyok, leadership tanácsadó.

1993 óta a pénzügyi szektor meghatározó szereplőinek vállalati vezetője, 11 évig az ERSTE Bank Igazgatósági tagja, majd vezérigazgatója voltam. Felsővezetőként, valamint globális banki programok vezetőjeként mindkét oldalról kitűnően megismertem a lényegi információk kiszűrésének és átadásának módját.

Stratégiai látásmódomat, szervezeti tudatosságomat, és kommunikációs készségeimet jelenleg vezetői tanácsadóként kamatoztatom.


Gintl-Reszegi Mária vagyok, PMI-PBA

Üzleti elemző vagyok. Az út, amelyen eljutottam idáig több vállalaton, több szerevezeti kultúrán és kiváló munkatársakon keresztül vezetett. 15 évvel ezelőtt még nem tudtam, hogy ezt a szakmát így fogják nevezni, de a gondolkodásmódom miatt rendre a hasonló, ma már tudom, hogy üzleti elemzői feladatok találtak meg.

Ebben éreztem jól magam, ebben tudtam és tudok jól teljesíteni. A saját és a szakma evolúciója párhuzamosan zajlott.  Közel 9 éve sok projekten és fejlesztési feladaton keresztül  tudatosan végzem és fejlesztem saját üzleti elemzői munkámat. Ma már ezt a tapasztalatot tanácsadóként és trénerként igyekszem átadni másoknak, fejleszteni ezzel az Ő üzleti elemzői jövőjüket.


Maller Katalin Kinga vagyok, képzés koordinátor és back office menedzser.

Mindkét pozíciómban munkám célja, hogy szervezetünk olajozottan működjön, a munkavégzéséhez szükséges infrastruktúra rendelkezésre álljon. Ezen kívül talán legfontosabb rendezvényeink zavartalan lebonyolítása, trénereink munkájának megkönnyítése.

Mint minden vállalat, mi is dinamikusan növekszünk, állandó változásban vagyunk. Szervezetfejlesztőként saját szervezünket igyekszem támogatni ebben a változásban, hogy a minket ért ingereket előnyünkre és fejlődésünkre használhassuk fel.


Király Andrea vagyok, a GATE Gazdasági és Társadalomtudományi karán végeztem közgazdászként, pénzügy és számvitel szakon, valamint később IIA Certified Internal Auditor képesítést szereztem.

18 éves banki szakmai és vezetői tapasztalataimat belső ellenőrzési, számviteli, és operációs területeken szereztem. 8 éves banki belső ellenőri vezetői munkám során a banküzem majd minden területére ráláttam és meggyőződtem arról, hogy a körültekintő felkészülés, a jó kérdések, valamint az értő figyelés az alapos megértést szolgálja. A back office, pénzügyi, számviteli, jelentésszolgálati és szervezési területek vezetése során további széleskörű és mélyreható szakmai ismeretekre és tapasztalatokra tettem szert. Számos átszervezési, illetve nagy informatikai projektben is részt vettem, köztük a legnagyobb kihívással egy core rendszer cserének a megvalósítása járt. A napi és a projekt munkában a siker kulcsának a csapatot tartom, az egyéni értékek csapat teljesítménnyé formálását, a feladatok kompetencia alapon történő meghatározását. Az elmúlt évek megerősítették, hogy a különböző szakmai háttér, személyiség, kompetencia megfelelő kihasználása mekkora értéket tud képviselni egy nagyvolumenű komplex munka során.
Személyes motivációm átadni a folyamatos szakmai fejlődés és skill fejlesztés fontosságát, melynek elengedhetetlen alapfeltétele az üzleti és szakmai környezetünk megértése.


Hoffer Beáta vagyok, menedzsment / LEAN / folyamat és működés optimalizáció / ügyfélélmény szakértő

A HSH Consultancy Kft., menedzsment tanácsadással foglalkozó cégnek vagyok 2015 óta tulajdonos igazgatója. Elsődleges profilunk és megbízásaink jellemzően menedzsment, vállalatirányítási és működés, illetve LEAN módszertanú folyamat optimalizációs feladatokra terjed ki.

2015-ben létrehoztuk CONNECT márkánkat, mely ügyfélélmény tanácsadással bővítette tanácsadási palettánkat. Nemzetközi és hazai menedzsment tanácsadási projekteken is dolgozunk BIG4 audit tanácsadók, valamint neves hazai tanácsadók, mint a Projektcoach Consulting Kft. stratégiai partnereként.

LEAN, ügyfélélmény témakörben rendszeresen tartunk gyakorlatorientált tréningeket.

 

Partnereinkkel és Kollégáinkkal egyaránt közvetlen kapcsolatot ápolunk, ezért döntöttünk úgy, hogy kommunikációnkban és honlapunkon tegeződni fogunk.

Köszönjük!