Cégbemutató

Cégek -és vezetőik-  legnagyobb kihívása a mai gyorsuló világ igényeire megoldásokat találni. Az IT hatékony megoldásokat ígér, de sokszor új problémákat kreál.  

Tapasztalataink szerint a projektekben az elvégzett munka közel 50%-a(!) nem az üzletileg legfontosabb feladatokra megy el. Tudjuk, hogy az eredeti elképzelések hol vesznek rossz irányt, és azt hogyan lehet megakadályozni.  

A projektek nehézségeinek legfőbb okaként az üzleti problémák megértését, elemzését, illetve a priorizáció nehézségeit látjuk. Egyedülálló üzleti elemzői és követelménymenedzsment módszertanunk, a Business Value Management segíti ügyfeleinket abban, hogy projektjeik azt szállítsák le, amiért elindították őket.  

FÓKUSZBAN AZ ÜZLETI ÉRTÉK 

Munkatársaink, partnereink


Fodor Andrea vagyok, PMI-PBA 

Professional Business Analyst, tanácsadó, tréner 

A Magyar Projektmenedzsment Szövetség Elnökhelyettese 

Több, mint 25 év vezetői, tanácsadói, projektvezetői és üzleti elemzői, illetve tréneri tapasztalattal rendelkezem. Vezetőként főkönyvelői, kontrolling igazgatói, program-menedzseri, valamint befektetési szolgáltatási területeken gazdasági vezetői pozíciókban dolgoztam. Projektvezetőként, üzleti elemzőként, illetve tanácsadóként több informatikai és pénzügyi projekten, valamint szakmai pályafutásom során több, mint 25 jelentős méretű, és sok kisebb projektben vettem részt, szponzorként, projektvezetőként, program menedzserként, szakmai vezetőként, üzleti felelősként vagy elemzőként, illetve szakértőként, tanácsadóként. Tréningjeinken rengeteg cég működésébe, problémáiba bepillantást nyertünk.  

Fenti tapasztalatokból alkottam meg Business Value Management módszertanunk alapjait, amit kollégáimmal közösen folyamatosan tökéletesítünk.  


Papp Edit vagyok, leadership tanácsadó.

1993 óta a pénzügyi szektor meghatározó szereplőinek vállalati vezetője, 11 évig az ERSTE Bank Igazgatósági tagja, majd vezérigazgatója voltam. Felsővezetőként, valamint globális banki programok vezetőjeként mindkét oldalról kitűnően megismertem a lényegi információk kiszűrésének és átadásának módját.

Stratégiai látásmódomat, szervezeti tudatosságomat, és kommunikációs készségeimet jelenleg vezetői tanácsadóként kamatoztatom.


Gintl-Reszegi Mária vagyok, PMI-PBA

Pedagógusként végeztem matematika-ének-zene szakon, viszont rövid időn belül pályaelhagyóként a Malév Zrt. Bevétel elszámolási csoport vezetőjeként támogattam és tapasztaltam a nagyvállalati környezet belső folyamatait érintő változásokat, Itt fedeztem fel magamban az érdeklődést az üzleti problémától az IT megoldásokig vezető út és feladatok iránt. A Budapesti Corvinus Egyetemen képeztem magam tovább, ahol gazdaságinformatikus diplomát szereztem.

15 évvel ezelőtt még nem tudtam, hogy az évek során rendre üzleti elemzői feladatok találtak meg. A saját és az üzleti elemző szakma evolúciója párhuzamosan zajlott.  Közel 9 éve projekteken és fejlesztési feladatokon keresztül tudatosan végeztem és fejlesztettem saját üzleti elemzői hozzáállásomat, melynek eredményeit üzleti elemzők koordinálása során együtt, egy csapatként gondoltuk tovább.

Üzelti elemzői tapasztalataimat több vállalatnak, különleges és komplex projekteknek, valamint kiváló munkatársaknak köszönhetem. Amire a legbüszkébb vagyok, az a közszférában kialakított példaértékű digitalizációs átalakítás szakmai vezetése és üzleti elemzői munkája, illetve banki környezet core rendszer cseréjében üzleti elemzőként való közreműködés. A siker mellett mindkettőben közös pont a jó csapat.

A munkámban inspirál, hogy az üzleti elemzői tapasztalataimat és tudatosságomat tanácsadóként és trénerként közvetítsem elősegítve ezzel a környezetem üzleti elemzői sikereit, ezért tréningjeim kifejezetten gyakorlatiasak, tapasztalatorientáltak.

Jelenleg egyike vagyok hazánkban azoknak, akik PMI Professional Business Analyst minősítéssel rendelkeznek és tréningjeimen másokat is segítek az erre való felkészítésben.


Lotz Andrea, képzésszervező, irodavezető

 


Király Andrea vagyok, a GATE Gazdasági és Társadalomtudományi karán végeztem közgazdászként, pénzügy és számvitel szakon, valamint később IIA Certified Internal Auditor képesítést szereztem.

18 éves banki szakmai és vezetői tapasztalataimat belső ellenőrzési, számviteli, és operációs területeken szereztem. 8 éves banki belső ellenőri vezetői munkám során a banküzem majd minden területére ráláttam és meggyőződtem arról, hogy a körültekintő felkészülés, a jó kérdések, valamint az értő figyelés az alapos megértést szolgálja. A back office, pénzügyi, számviteli, jelentésszolgálati és szervezési területek vezetése során további széleskörű és mélyreható szakmai ismeretekre és tapasztalatokra tettem szert. Számos átszervezési, illetve nagy informatikai projektben is részt vettem, köztük a legnagyobb kihívással egy core rendszer cserének a megvalósítása járt. A napi és a projekt munkában a siker kulcsának a csapatot tartom, az egyéni értékek csapat teljesítménnyé formálását, a feladatok kompetencia alapon történő meghatározását. Az elmúlt évek megerősítették, hogy a különböző szakmai háttér, személyiség, kompetencia megfelelő kihasználása mekkora értéket tud képviselni egy nagyvolumenű komplex munka során.
Személyes motivációm átadni a folyamatos szakmai fejlődés és skill fejlesztés fontosságát, melynek elengedhetetlen alapfeltétele az üzleti és szakmai környezetünk megértése.


Hoffer Beáta vagyok, menedzsment tanácsadó, ügyfélélmény és LEAN szakértő, tréner.

Közgazdászként végeztem a Budapesti Corvinus Egyetemen, s több, mint 20 évet töltöttem el a bankszektorban számos pozícióban. A hosszú banki karrier sokszínűsége mellett lehetővé tette, hogy szervezetek átalakítását, megújítását, s működési hibáinak kijavítását számtalan feladatban és projektben vezetőként, vagy résztvevőként megtanuljam.

Üzleti vezetőként mindig arra törekedtem, hogy az ügyfelek igényeit jól értsem, s azt a pénzintézeti szolgáltatásokra kivetítsem, kéréseiket, javaslataikat meghallgatva javítsuk fejlesszük a bank termékeit, szolgáltatásait, s működését. Ezek az évek megtanítottak arra, hogy az egyszerűség a legcélravezetőbb, így minden szervezet működésében ezt keresem, ma is. Az emberi kapcsolatok, s az ember értéke a szervezet mögött azonban minden elméletet felülírt. Nagyszámú csapatok irányításával, magyar, illetve külföldi felsővezetőkkel együttműködve tanultam meg, hogy mennyire fontos az átláthatóság, a tiszta működés, mely sok esetben minden technológiai megoldást ver. Így sajátítottam el a működési kiválóság egyszerű eszközeit.

Ma menedzsment tanácsadóként és trénerként számtalan olyan sikeres, vagy küzdelmes úton járó vállalattal találkozom, ahol a működés alap elemei: a dolgozói motiváció, az ügyfél elégedettség és a hatékony folyamatok nem evidens fogalmak. A vállalati működés, de a projektmunka is több esetben az átgondolt, felépített és jól működtetett rendszereken, folyamatokon múlik. Egy működési kiválóság koncepciót (legyen az LEAN, SixSigma, vagy Operational excellence) pedig nem ördöngösség megtanulni, kialakítani és sikeresen működtetni. Ezt tanítom a számtalan, valós projekt és üzleti helyzetből átemelt gyakorlat, s a több szektorban már bizonyított elmélet és a hozzá kötődő egyszerű, gyorsan elsajátítható gyakorlati eszközök segítségével.


Pékó Éva vagyok, tapasztalt projektmenedzser

A ’Hatékony változáskezelés’ és a ’Bevezetés a projektmenedzsment gyakorlatába’ című képzésnél találkozhattok a nevemmel.

Mi lett a kezdetben építőmérnök – közgazdászból? A ’lépcsőfokokon’  haladva az Accenture-nél  lettem projektmenedzser… Sok meghatározó értéket hozok ezekből az évekből, köztük a minőség, a vevő igényeire figyelés, az időtartás, költségtartás, információ megosztás, belső egymást segítő-emelő kultúra fontossága. Több vállalat különböző projektjein vezettem csapatot, majd projektet rendszerbevezetések, folyamatátalakítások vagy üzletszabályzat-készítés területén. Ezután a Budapest Banknál lett belőlem senior projektvezető. Új PM módszertan és működés meghonosításában vettem részt és kiemelt banki projektek vezetéséért feleltem, pl. fióknyitás, GIRO utalás, jelzálog-rendszer és junior projektvezetőket támogattam.  Számos cégszintű díjat kaptak a projektek. Visszanézve nem volt két egyforma projekt. A siker abból fakadt, hogy mindig nagy hangsúlyt helyeztem a módszer mellett az érintettekre, a motivációra, a belső hatékony működés-hangulat fenntartására és a projekthatárok védelmére.

Innen adódott az újabb váltás, hogy a személyi fejlesztés kerüljön a tevékenyégem középpontjába.  Öt éve tréner-coach-tanácsadó lettem. Soft skill tréningeket tartok, workshopopat, csapat- és egyéni coachingüléseket vezetek, valamint projekttanácsadóként dolgozom.

A munkám iránti szeretet, elkötelezettség és a elvégzett szakmai képzések segítségével hatékony, gyakorlatias és megmozgató képzésekkel készülök! Minden érdeklődőt szeretettel várok a tanfolyamaimon!


Horváth Balázs vagyok, PMP, CSM, PMI-ACP

Prediktív és adaptív projektmenedzsment tanácsadó és tréner

Karrieremet programozóként kezdtem a Nokia kutatás-fejlesztési osztályán, ahol 2002-ben lettem projektvezető egy 120 fősre duzzadó csapatban. Azóta megfordultam marketing, sales és egyéb területeken is, majd 2008-ban saját videojáték-fejlesztő studiót hoztam létre gyermekkori álmomat megvalósítva. Az elmúlt húsz év változatos vezetési tapasztalataira (multinacionális óriáscég, startup, szórakoztatóipari, telekommunikációs és luxustermékek fejlesztése és globális piacravitele stb.) alapozva képes vagyok a projektvezetési technikákat és metódusokat életből vett példákkal szemléltetni; a könyvekben gyakran absztrakt módon összegyűjtött tudást kézzelfoghatóvá tenni.

2005-ben szereztem meg a PMP (Project Management Professional), 2006-ban a CSM (Certified Scrum Master), 2015-ben pedig a PMI-ACP (Agile Certified Practitioner) képesítésemet. Részt vettem a PMBOK magyar fordításában a harmadik és az ötödik kiadásában, a hatodik (jelenlegi) kiadásnak pedig én vagyok a vezető fordítója. 2009 óta oktatom a prediktív (tradicionális) és az adaptív (agilis) projektvezetést Magyarországon és külföldön egyaránt.

Partnereinkkel és Kollégáinkkal egyaránt közvetlen kapcsolatot ápolunk, ezért döntöttünk úgy, hogy kommunikációnkban és honlapunkon tegeződni fogunk.

Köszönjük!