Hatékony változáskezelés – Hogyan kommunikáljunk változást? Hogyan kezeljük mások ellenállását?

Az 1 napos interaktív program célja a változásokat végrehajtók hatékonyságának növelése tudás elmélyítésével, rendszerezésével, stakeholder kommunikáció erősítésével, képességek fejlesztésével. A képzésre olyan jelentkezőket várunk, akik rendelkeznek üzleti vagy IT projekt tapasztalattal, ismernek változáskezelési eszközöket, pl. stakeholder elemzés, kommunikációs terv stb., viszont az eszközhasználat a mindennapok során háttérbe szorul.

A képzésen résztvevők megismernek egy átfogó változáskezelési modellt, amely segítségével könnyen eligazodhatnak abban, hogy a változás egyes szakaszaiban melyik eszközre van szükség. Konkrét esettanulmány kidolgozása során tapasztalatot szereznek a hasonló helyzetek megelőzésében, feloldásában (megrendelő is ajánlhat esetet).

Kiknek ajánljuk?

  • szervezeti átalakításért, csoportdinamikáért, kultúrafejlesztésért felelős vezetőknek
  • projekt menedzsereknek, akik a projekttagokkal és érintettekkel való együttműködés során nehézségeket tapasztalnak
  • üzleti elemzőknek, akik az információgyűjtés során ellenállásba ütköznek
  • szakértőknek, akik szerepet vállalnak változásokban
  • azoknak, akik a szervezetet érintő bármilyen változás kezelésében hatékonyságukat szeretnék növelni

A program eredménye

  • motivációs elemeket, érveket ismernek meg, mellyel hatékonyabb lesz meggyőző képességük
  • megismerik a változásra vonatkozó ellenállás fázisait és a holtpontról való kimozdítás eszközeit
  • tapasztalatot szereznek ’problémás’ stakeholderekkel való hatékony kommunikációban
  • tudatosodik a változáskezelés fontossága
  • mélyül és bővül változáskezelési eszköztáruk
  • megnő az önismeretük a változáshoz való saját hozzáállásuk tekintetében

A program részletei

OKTATÓK:

  • Pékó Éva – coach, tréner tanácsadó. 10 éves projektvezetői tapasztalat külső és belső senior projektvezetőként több szektorban üzleti és IT projekteken. 5 éves tréning és coaching tapasztalat.
  • Gintl-Reszegi Mária – PMI-PBA, Professional Businsess Analyst, tanácsadó, tréner. 8 éves üzleti elemzői gyakorlat magyar nagyvállalatoknál.

KÉPZÉSI NAPOK: 1×8 óra, 2018.12.13. 9:00-17:00

KÉPZÉS HELYSZÍNE: 1035 Budapest, Hunor utca 30. C. épület, 3Lh. Fszt. 2.

TOVÁBBI INFORMÁCIÓ: +36 20 925 6229

 

KÉPZÉS ÁRA: 80 000 Ft + Áfa

MAGÁNSZEMÉLYEKNEK fix -20% az árból! 

KARÁCSONYI AKCIÓ!

Részt vennél bármelyik képzésünkön 30% kedvezménnyel? Írd a megjegyzés rovatba, hogy “AKCIÓ30”!

Az akció részleteiről ITT olvashatsz!

KÉPZÉS IDŐPONTJA: 2018. december 13.

Kezdés időpontja: 2018.12.13