Business Analyst I. – Szemléletfejlesztő gyakorlati képzés

Mit kell tudni a képzésről?

Ez egy 2×1 napos gyakorlatorientált képzés, ami a Business Analysis módszertani ismereteken kívül szemlélet- és készségfejlesztő elemeket is tartalmaz. A Business Analyst program során megismertetjük Önt az üzleti elemzés nemzetközi szakirodalom szerinti folyamataival és eszközeivel, a vezetői és az üzletigondolkodásmód sajátosságaival, valamint azzal a szemléletmóddal, amivel leginkább hozzá tudja segíteni szervezetét az üzleti eredményességhez. Az ismereteket képzésünkön Ön saját projektjeinek feldolgozásával mélyíti el. Oktatóink olyan szakemberek, akik a gyakorlatban is számos sikeres projektben végeztek üzleti elemzői feladatokat.

Ismerősek ezek a szituációk?

  • A megrendelők/felhasználók nem tudják, mit akarnak, folyton új igényekkel állnak elő
  • A megrendelők/felhasználók részletes megoldásokkal állnak elő, de ezek megvalósítása rendkívül erőforrásigényes, és nem hajlanak kompromisszumra
  • Halad a projekt, és a közepén/végén egy új szereplő megjelenik, és közli, hogy ez így nem jó, teljesen mást kellett volna csinálni
  • A projekt során elveszik a fókusz, már senki sem tudja, miért is indult a projekt
  • „ Ha engem megkérdeztek volna, akkor megmondtam volna….”
  • Az agilis projektnél nem kell tervezni semmit, bármikor változtathatunk…
  • Ezt a feladatot/projektet meg kell csinálnunk, de senki nem tudja, pontosan mit is kellene csinálni, és nem történik semmi…

Kiknek ajánljuk a képzést?

  • üzleti igényeket meg kell értenie és azokra jó megoldást javasolnia;
  • részt vesz a projektek előkészítésében;
  • business case-ek vagy követelményspecifikációk kidolgozását végzi;
  • üzleti elemző (business analyst), rendszerelemző (system analyst), üzleti architect, folyamatszervező feladatokat végez;
  • termékfejlesztő, termékgazda munkakört lát el;
  • pre-salesben (is) dolgozó tanácsadó;
  • szakértő-projektvezető.

Többek között ezekre a kérdésekre választ kaphat

  • Hogyan értsük meg és rendszerezzük az üzleti igényeket?
  • Hogyan tudjuk konszolidálni és priorizál(tat)ni őket?
  • Milyen eszközök, módszerek vannak?
  • Mit tartalmazzon a Business Case?
  • Milyen a jó követelményspecifikáció?
  • Hogyan biztosíthatjuk a teljeskörűséget?
  • Hogyan biztosíthatjuk, hogy a szűkös erőforrások valóban a legnagyobb üzleti értéket teremtő feladatokon dolgozzanak?

Rövid tematika

1. modul: Bevezetés és alapfogalmak

2. modul: Az igényfelmérés és a BA tervezés

3. modul: Követelménygyűjtés és –elemzés

4./a modul: A követelmények követése és ellenőrzése, a megoldás értékelése és visszamérése

4./b. modul: Agilitás és BA

A képzésről mondták

“Az egyik legjobb tréning volt, amin eddig részt vettem. A BA szakma és módszertani folyamatok alapos, közös átbeszélését valós (ismerős) és megvilágító erejű példák egészítették ki, és az elméleti részt egy nagyon jól moderált, közös esetfeldolgozás követte. A kapott anyag gazdag és sokrétű, így a tréning után tovább elemezhető. A tréning alkalmas arra, hogy a korábbi saját gyakorlatot egy módszertanilag megalapozott és immár átlátott kerethez igazítsuk, és egyúttal javítsuk.”
Kruzslicz Anita, PMP, Answare Kft. projektvezető

Szeretnék több véleményt olvasni

A program részletei

OKTATÓ: Gintl-Reszegi Marcsi, PMI-PBA, tanácsadó, tréner

KÉPZÉSI NAPOK: 2×8 óra – 2018.12.03. hétfő, és 12.05. szerda, 9:00-tól 17:00-ig

KÉPZÉS HELYSZÍNE: 1035 Budapest, Hunor u. 30. C. épület III. lépcsőház, fszt.2.

TOVÁBBI INFORMÁCIÓ:

Maller Kata – 06 70 904 5100 – képzésszervező

KÉPZÉS ÁRA: 240 000 +ÁFA Ft

MAGÁNSZEMÉLYEKNEK fix -20% az árból! 

KARÁCSONYI AKCIÓ!

Részt vennél bármelyik képzésünkön 30% kedvezménnyel? Írd a megjegyzés rovatba, hogy “AKCIÓ30”!

Az akció részleteiről ITT olvashatsz!

Kezdés időpontja: 2018.12.03