Cégbemutató

Cégek -és vezetőik-  legnagyobb kihívása a mai gyorsuló világ igényeire megoldásokat találni. Az IT hatékony megoldásokat ígér, de sokszor új problémákat kreál.  

Tapasztalataink szerint a projektekben az elvégzett munka közel 50%-a(!) nem az üzletileg legfontosabb feladatokra megy el. Tudjuk, hogy az eredeti elképzelések hol vesznek rossz irányt, és azt hogyan lehet megakadályozni.  

A projektek nehézségeinek legfőbb okaként az üzleti problémák megértését, elemzését, illetve a priorizáció nehézségeit látjuk. Egyedülálló üzleti elemzői és követelménymenedzsment módszertanunk, a Business Value Management segíti ügyfeleinket abban, hogy projektjeik azt szállítsák le, amiért elindították őket.  

FÓKUSZBAN AZ ÜZLETI ÉRTÉK 

Munkatársaink, partnereink


Fodor Andrea vagyok, PMI-PBA 

Professional Business Analyst, tanácsadó, tréner 

A Magyar Projektmenedzsment Szövetség Elnökhelyettese 

Több, mint 25 év vezetői, tanácsadói, projektvezetői és üzleti elemzői, illetve tréneri tapasztalattal rendelkezem. Vezetőként főkönyvelői, kontrolling igazgatói, program-menedzseri, valamint befektetési szolgáltatási területeken gazdasági vezetői pozíciókban dolgoztam. Projektvezetőként, üzleti elemzőként, illetve tanácsadóként több informatikai és pénzügyi projekten, valamint szakmai pályafutásom során több, mint 25 jelentős méretű, és sok kisebb projektben vettem részt, szponzorként, projektvezetőként, program menedzserként, szakmai vezetőként, üzleti felelősként vagy elemzőként, illetve szakértőként, tanácsadóként. Tréningjeinken rengeteg cég működésébe, problémáiba bepillantást nyertünk.  

Fenti tapasztalatokból alkottam meg Business Value Management módszertanunk alapjait, amit kollégáimmal közösen folyamatosan tökéletesítünk.  


Papp Edit vagyok, leadership tanácsadó.

1993 óta a pénzügyi szektor meghatározó szereplőinek vállalati vezetője, 11 évig az ERSTE Bank Igazgatósági tagja, majd vezérigazgatója voltam. Felsővezetőként, valamint globális banki programok vezetőjeként mindkét oldalról kitűnően megismertem a lényegi információk kiszűrésének és átadásának módját.

Stratégiai látásmódomat, szervezeti tudatosságomat, és kommunikációs készségeimet jelenleg vezetői tanácsadóként kamatoztatom.


Biró Mónika vagyok, a Projektcoach Tréning Központ vezetője, üzletfejlesztési menedzsere.

Az Újvidéki Tudományegyetem szociológia tanár szakán diplomáztam, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Karának mester képzésében szereztem Master of Business Administration végzettséget. Tanítottam két nyelven szociológiát, alkotmánytant és jogot. Dolgoztam piackutatóként egy országos piacvezető FMCG cég marketing osztályán. Projektvezetőként nemzetközi értelmiségi munkaerő-közvetítő programot vezettem. Kollégáimmal létrehoztunk egy máig aktív, kutatás-fejlesztéssel foglalkozó civil szervezetet, aminek 2000-ben én voltam az alapító elnöke.

A nemzetközi felsőoktatás fejlesztés különböző programjaiban dolgoztam szakmai vezetőként és koordinátorként. Oktatási témákban szakfolyóiratban publikáltam. Lehetőséget kaptam arra is, hogy a Magyar Tudományos Akadémia elnökségi ülésén prezentáljam oktatás-fejlesztéssel kapcsolatos elemzéseimet.
Két nagy hagyománnyal rendelkező nemzetközi oktatási és ösztöndíjprogramban tevékenykedtem koordinátorként. Az ösztöndíjprogramokban felvételi  bizottsági tagként vettem részt. Bevezettem a külföldi hallgatók magyarországi adaptálódását segítő mentor programot. Nemzetközi kulturális rendezvényeket szerveztem.

Tevékenységemben nagy hangsúlyt kap a kreatív és megoldásorientált gondolkodásmód. A megoldások keresése során elkötelezetten hiszek az interdiszciplináris megközelítések hatékonyságában, a problémák komplex feltárásának és kezelésének sikerességében.
A szakmai életben a legfontosabb értéknek az etikus magatartást, a kitartást, a kreativitást és az agilitást tartom. A feladatvégzésben a segítő szándék az, ami a legjobban motivál. Mindig szem előtt tartom az emberek igényeit. Gondolok arra, hogy milyen igényeket, szükségleteket elégítünk ki azzal a tevékenységgel, amit folytatunk, hogyan tudunk kreativitásunkkal maradandó, ügyfeleinknek gyakorlati hasznot hozó értéket teremteni.

Az üzleti tréningek szervezésének izgalmas, sokoldalú területéhez 2020-ban csatlakoztam a Projektcoach Consulting professzionális csapatának tagjaként. A Projektcoach Csapatában olyan támogató közegre, valódi tanuló szervezetre leltem, amely nyitott az új ötletekre, ahol ki tudom bontakoztatni kreativitásomat, és azt az üzletfejlesztés szolgálatába állítani, a felmerülő igényekre megoldásokat találni.


Hoffer Beáta vagyok, menedzsment tanácsadó, ügyfélélmény és LEAN szakértő, tréner.

Közgazdászként végeztem a Budapesti Corvinus Egyetemen, s több, mint 20 évet töltöttem el a bankszektorban számos pozícióban. A hosszú banki karrier sokszínűsége mellett lehetővé tette, hogy szervezetek átalakítását, megújítását, s működési hibáinak kijavítását számtalan feladatban és projektben vezetőként, vagy résztvevőként megtanuljam.

Üzleti vezetőként mindig arra törekedtem, hogy az ügyfelek igényeit jól értsem, s azt a pénzintézeti szolgáltatásokra kivetítsem, kéréseiket, javaslataikat meghallgatva javítsuk fejlesszük a bank termékeit, szolgáltatásait, s működését. Ezek az évek megtanítottak arra, hogy az egyszerűség a legcélravezetőbb, így minden szervezet működésében ezt keresem, ma is. Az emberi kapcsolatok, s az ember értéke a szervezet mögött azonban minden elméletet felülírt. Nagyszámú csapatok irányításával, magyar, illetve külföldi felsővezetőkkel együttműködve tanultam meg, hogy mennyire fontos az átláthatóság, a tiszta működés, mely sok esetben minden technológiai megoldást ver. Így sajátítottam el a működési kiválóság egyszerű eszközeit.

Ma menedzsment tanácsadóként és trénerként számtalan olyan sikeres, vagy küzdelmes úton járó vállalattal találkozom, ahol a működés alap elemei: a dolgozói motiváció, az ügyfél elégedettség és a hatékony folyamatok nem evidens fogalmak. A vállalati működés, de a projektmunka is több esetben az átgondolt, felépített és jól működtetett rendszereken, folyamatokon múlik. Egy működési kiválóság koncepciót (legyen az LEAN, SixSigma, vagy Operational excellence) pedig nem ördöngösség megtanulni, kialakítani és sikeresen működtetni. Ezt tanítom a számtalan, valós projekt és üzleti helyzetből átemelt gyakorlat, s a több szektorban már bizonyított elmélet és a hozzá kötődő egyszerű, gyorsan elsajátítható gyakorlati eszközök segítségével.


Pékó Éva vagyok, tapasztalt projektmenedzser

A ’Hatékony változáskezelés’ és a ’Bevezetés a projektmenedzsment gyakorlatába’ című képzésnél találkozhattok a nevemmel.

Mi lett a kezdetben építőmérnök – közgazdászból? A ’lépcsőfokokon’  haladva az Accenture-nél  lettem projektmenedzser… Sok meghatározó értéket hozok ezekből az évekből, köztük a minőség, a vevő igényeire figyelés, az időtartás, költségtartás, információ megosztás, belső egymást segítő-emelő kultúra fontossága. Több vállalat különböző projektjein vezettem csapatot, majd projektet rendszerbevezetések, folyamatátalakítások vagy üzletszabályzat-készítés területén. Ezután a Budapest Banknál lett belőlem senior projektvezető. Új PM módszertan és működés meghonosításában vettem részt és kiemelt banki projektek vezetéséért feleltem, pl. fióknyitás, GIRO utalás, jelzálog-rendszer és junior projektvezetőket támogattam.  Számos cégszintű díjat kaptak a projektek. Visszanézve nem volt két egyforma projekt. A siker abból fakadt, hogy mindig nagy hangsúlyt helyeztem a módszer mellett az érintettekre, a motivációra, a belső hatékony működés-hangulat fenntartására és a projekthatárok védelmére.

Innen adódott az újabb váltás, hogy a személyi fejlesztés kerüljön a tevékenyégem középpontjába.  Öt éve tréner-coach-tanácsadó lettem. Soft skill tréningeket tartok, workshopopat, csapat- és egyéni coachingüléseket vezetek, valamint projekttanácsadóként dolgozom.

A munkám iránti szeretet, elkötelezettség és a elvégzett szakmai képzések segítségével hatékony, gyakorlatias és megmozgató képzésekkel készülök! Minden érdeklődőt szeretettel várok a tanfolyamaimon!


Horváth Balázs vagyok, PMP, CSM, PMI-ACP

Prediktív és adaptív projektmenedzsment tanácsadó és tréner

Karrieremet programozóként kezdtem a Nokia kutatás-fejlesztési osztályán, ahol 2002-ben lettem projektvezető egy 120 fősre duzzadó csapatban. Azóta megfordultam marketing, sales és egyéb területeken is, majd 2008-ban saját videojáték-fejlesztő studiót hoztam létre gyermekkori álmomat megvalósítva. Az elmúlt húsz év változatos vezetési tapasztalataira (multinacionális óriáscég, startup, szórakoztatóipari, telekommunikációs és luxustermékek fejlesztése és globális piacravitele stb.) alapozva képes vagyok a projektvezetési technikákat és metódusokat életből vett példákkal szemléltetni; a könyvekben gyakran absztrakt módon összegyűjtött tudást kézzelfoghatóvá tenni.

2005-ben szereztem meg a PMP (Project Management Professional), 2006-ban a CSM (Certified Scrum Master), 2015-ben pedig a PMI-ACP (Agile Certified Practitioner) képesítésemet. Részt vettem a PMBOK magyar fordításában a harmadik és az ötödik kiadásában, a hatodik (jelenlegi) kiadásnak pedig én vagyok a vezető fordítója. 2009 óta oktatom a prediktív (tradicionális) és az adaptív (agilis) projektvezetést Magyarországon és külföldön egyaránt.


Németh György Valentin vagyok, PMP, SA

IT vezető, reorganizációs tanácsadó, üzleti Agilitás szakértő

Pályafutásomat 2002-ben kezdtem a Fővárosi Vízművek kötelékében, több gazdasági területet végig járva, vezérigazgatói tanácsadóként és minőségirányítóként. Ezt követően a BIG4 tanácsadói világ része lettem, főként üzleti folyamatszervezési, szervezet átvilágítási és cégkultúra projektek kapcsán. Az általam is támogatott ügyfelek a kereskedelmi hálózatok, az államigazgatás, a gépgyártás és az energetika területén működtek főleg. Ezt követően néhány évig saját tanácsadó cégemet irányítottam, mely Magyarország mellett az USA-ból is kapott megbízásokat, főként szervezetfejlesztési feladatokkal. 2011 óta az E.ON keretein belül működöm, előbb vállalatcsoport szintű szervezet átalakításokért felelős program menedzserként Düsseldorf és Essen székhellyel, majd magyar IT szervezeti vezetőként, projekt menedzsment, stratégia és architektúra területen. Az elmúlt 4 évben, előbb a nemzetközi Agilis transzformációs program kialakításában vettem részt, majd ennek magyarországi végrehajtását irányítottam IT oldalról.


Szabó Szilvia vagyok.  Az ELTE Természettudományi Karán matematika – fizika – számítástechnika szakon végeztem.

Az egyetem után a banki szektorban kezdtem el rendszerszervezőként dolgozni.
Néhány év IT tapasztalat után üzleti területen folytattam pályámat. Azóta is a pénzügyi szektorban dolgozom, változatos feladatkörökben és pozíciókban a banki működés több területét megismertem.

Számos projektben vettem részt különböző szerepekben, IT és üzleti szakértőként, illetve üzleti elemzőként. Üzleti elemzői munkám során nagyon jól tudom kamatoztatni a különböző területeken szerzett tapasztalataimat, nagy segítséget nyújt az üzleti és IT közös nyelv megtalálásában és az eltérő gondolkodásmód összeegyeztetésében.

Célom, hogy az üzleti elemzői tréningek során átadjam a tapasztalataimat és a jó gyakorlatokat.

Partnereinkkel és Kollégáinkkal egyaránt közvetlen kapcsolatot ápolunk, ezért döntöttünk úgy, hogy kommunikációnkban és honlapunkon tegeződni fogunk.

Köszönjük!

Iratkozz fel szakmai hírlevelünkre, és tarts lépést a fejlődéssel, újdonságokkal!


    A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező