Projektcoach Consulting cégbemutató

A Projektcoach Consulting fő célja a projektek üzleti eredményességének javítása. Ezt a célt a:

Projektcoach módszertan

Projektportfólió menedzsment és üzleti elemzési módszertanunk a projekt leszállítóképesség növelését, illetve a leszállított üzleti érték maximalizálását tartja szem előtt, alkalmazott projektmódszertantól függetlenül.

Üzleti elemzési és követelménymenedzsment módszertanunk célja gyors és költséghatékony, de az üzleti igénynek megfelelő megoldást szállítani. E módszertan segítségével a projektek:

  • lerövidülnek, illetve tudják tartani a határidőket.
  • olcsóbbak lesznek, illetve tudják tartani a költségkeretet.
  • több eredményt hoznak.
  • kevesebb stresszel és tűzoltással járnak.

Ezt az eredményt az alábbiakkal érjük el:

  • A nem értékteremtő követelmények kizárása – biztosítja a fókusztartást, megakadályozza a szükségesnél komplexebb megoldások kialakulását.
  • A követelmények üzleti értékelemzése, követelmény szintű megoldási alternatívaelemzés – biztosítja az ár/erőforrás/érték arányban a legkedvezőbb megoldások implementálását
  • A folyamatos validáció a megrendelő üzleti igényeinek megfelelő megoldást biztosít.
  • A követelmény szintű státuszolás áttekinthetővé teszi a haladást
  • A követelményenkénti elfogadási kritériumok segítik a tesztelést és csökkentik a félreértéseket
  • A követelményenkénti verifikáció biztosítja a minőséget és a megértést a szereplők között
  • Kombináljuk az agilis szemléletmódot a követelmények elemzésével, így bármely projektmódszertanba beilleszthető

Amit a képzéseinken fontosnak tartunk

  • Üzleti kontextus: valljuk, hogy a projekteknek üzleti eredményt kell hoznia. Azon dolgozunk, hogy ez az üzleti eredmény minél nagyobb lehessen.
  • Gyakorlati, azonnal használható tudás átadása: visszajelzéseinkből az derül ki, hogy a tanultak egy része azonnal beépül a mindennapi gyakorlatba
  • Hitelesség: kollégáink, trénereink mindegyike gyakorlatban is ismeri, kipróbálta az általa oktatottakat, így valós példákkal, jó tanácsokkal tud szolgálni a résztvevőknek.
  • „Szakemberektől szakembereknek” szemléletünk alapján tréningjeink elsősorban a szakmai beszélgetésekre, tudás- és tapasztalatátadásra épülnek.
  • Gondolkodni tanítunk: képzéseinken nagy hangsúlyt fektetünk a szemlélet- és gondolkodásmód elsajátítására. Valljuk, hogy a módszertanok és az eszközök jó segítséget nyújtanak a mindennapi munkában, de nem válhatnak önmagukban céllá.
  • Gyakorlati PMO képzésünk egyedülálló a magyar piacon
  • Magyarországon a legnagyobb tapasztalattal rendelkezünk a Business Analyst képzések terén.
  • A PMI által elindított PMI-PBA vizsga elvégzésével nemzetközileg is elismert tudás és szakképzettség szerezhető az üzleti elemzésben. A hazai vizsgázottak több, mint 60%-át mi készítettük fel a sikeres vizsgára.
  • PMI-PBA vizsgafelkészítőnk sikerességi rátája jelenleg 96%-os

 

 

Munkatársaink, partnereink


Fodor Andrea vagyok, PMI-PBA 

Professional Business Analyst, tanácsadó, tréner  

Több, mint 25 év vezetői, tanácsadói, projektvezetői és üzleti elemzői, illetve tréneri tapasztalattal rendelkezem. Vezetőként főkönyvelői, kontrolling igazgatói, program-menedzseri, valamint befektetési szolgáltatási területeken gazdasági vezetői pozíciókban dolgoztam. Projektvezetőként, üzleti elemzőként, illetve tanácsadóként több informatikai és pénzügyi projekten, valamint szakmai pályafutásom során több, mint 25 jelentős méretű, és sok kisebb projektben vettem részt, szponzorként, projektvezetőként, program menedzserként, szakmai vezetőként, üzleti felelősként vagy elemzőként, illetve szakértőként, tanácsadóként. Tréningjeinken rengeteg cég működésébe, problémáiba bepillantást nyertünk.  

Fenti tapasztalatokból alkottam meg Business Value Management módszertanunk alapjait, amit kollégáimmal közösen folyamatosan tökéletesítünk.  


Papp Edit vagyok, leadership tanácsadó.

1993 óta a pénzügyi szektor meghatározó szereplőinek vállalati vezetője, 11 évig az ERSTE Bank Igazgatósági tagja, majd vezérigazgatója voltam. Felsővezetőként, valamint globális banki programok vezetőjeként mindkét oldalról kitűnően megismertem a lényegi információk kiszűrésének és átadásának módját.

Stratégiai látásmódomat, szervezeti tudatosságomat, és kommunikációs készségeimet jelenleg vezetői tanácsadóként kamatoztatom.


Hoffer Beáta vagyok, menedzsment tanácsadó, ügyfélélmény és LEAN szakértő, tréner.

Közgazdászként végeztem a Budapesti Corvinus Egyetemen, s több, mint 20 évet töltöttem el a bankszektorban számos pozícióban. A hosszú banki karrier sokszínűsége mellett lehetővé tette, hogy szervezetek átalakítását, megújítását, s működési hibáinak kijavítását számtalan feladatban és projektben vezetőként, vagy résztvevőként megtanuljam.

Üzleti vezetőként mindig arra törekedtem, hogy az ügyfelek igényeit jól értsem, s azt a pénzintézeti szolgáltatásokra kivetítsem, kéréseiket, javaslataikat meghallgatva javítsuk fejlesszük a bank termékeit, szolgáltatásait, s működését. Ezek az évek megtanítottak arra, hogy az egyszerűség a legcélravezetőbb, így minden szervezet működésében ezt keresem, ma is. Az emberi kapcsolatok, s az ember értéke a szervezet mögött azonban minden elméletet felülírt. Nagyszámú csapatok irányításával, magyar, illetve külföldi felsővezetőkkel együttműködve tanultam meg, hogy mennyire fontos az átláthatóság, a tiszta működés, mely sok esetben minden technológiai megoldást ver. Így sajátítottam el a működési kiválóság egyszerű eszközeit.

Ma menedzsment tanácsadóként és trénerként számtalan olyan sikeres, vagy küzdelmes úton járó vállalattal találkozom, ahol a működés alap elemei: a dolgozói motiváció, az ügyfél elégedettség és a hatékony folyamatok nem evidens fogalmak. A vállalati működés, de a projektmunka is több esetben az átgondolt, felépített és jól működtetett rendszereken, folyamatokon múlik. Egy működési kiválóság koncepciót (legyen az LEAN, SixSigma, vagy Operational excellence) pedig nem ördöngösség megtanulni, kialakítani és sikeresen működtetni. Ezt tanítom a számtalan, valós projekt és üzleti helyzetből átemelt gyakorlat, s a több szektorban már bizonyított elmélet és a hozzá kötődő egyszerű, gyorsan elsajátítható gyakorlati eszközök segítségével.


Pékó Éva vagyok, tapasztalt projektmenedzser

A ’Hatékony változáskezelés’ és a ’Bevezetés a projektmenedzsment gyakorlatába’ című képzésnél találkozhattok a nevemmel.

Mi lett a kezdetben építőmérnök – közgazdászból? A ’lépcsőfokokon’  haladva az Accenture-nél  lettem projektmenedzser… Sok meghatározó értéket hozok ezekből az évekből, köztük a minőség, a vevő igényeire figyelés, az időtartás, költségtartás, információ megosztás, belső egymást segítő-emelő kultúra fontossága. Több vállalat különböző projektjein vezettem csapatot, majd projektet rendszerbevezetések, folyamatátalakítások vagy üzletszabályzat-készítés területén. Ezután a Budapest Banknál lett belőlem senior projektvezető. Új PM módszertan és működés meghonosításában vettem részt és kiemelt banki projektek vezetéséért feleltem, pl. fióknyitás, GIRO utalás, jelzálog-rendszer és junior projektvezetőket támogattam.  Számos cégszintű díjat kaptak a projektek. Visszanézve nem volt két egyforma projekt. A siker abból fakadt, hogy mindig nagy hangsúlyt helyeztem a módszer mellett az érintettekre, a motivációra, a belső hatékony működés-hangulat fenntartására és a projekthatárok védelmére.

Innen adódott az újabb váltás, hogy a személyi fejlesztés kerüljön a tevékenyégem középpontjába.  Öt éve tréner-coach-tanácsadó lettem. Soft skill tréningeket tartok, workshopopat, csapat- és egyéni coachingüléseket vezetek, valamint projekttanácsadóként dolgozom.

A munkám iránti szeretet, elkötelezettség és a elvégzett szakmai képzések segítségével hatékony, gyakorlatias és megmozgató képzésekkel készülök! Minden érdeklődőt szeretettel várok a tanfolyamaimon!


Horváth Balázs vagyok, PMP, CSM, PMI-ACP

Prediktív és adaptív projektmenedzsment tanácsadó és tréner

Karrieremet programozóként kezdtem a Nokia kutatás-fejlesztési osztályán, ahol 2002-ben lettem projektvezető egy 120 fősre duzzadó csapatban. Azóta megfordultam marketing, sales és egyéb területeken is, majd 2008-ban saját videojáték-fejlesztő studiót hoztam létre gyermekkori álmomat megvalósítva. Az elmúlt húsz év változatos vezetési tapasztalataira (multinacionális óriáscég, startup, szórakoztatóipari, telekommunikációs és luxustermékek fejlesztése és globális piacravitele stb.) alapozva képes vagyok a projektvezetési technikákat és metódusokat életből vett példákkal szemléltetni; a könyvekben gyakran absztrakt módon összegyűjtött tudást kézzelfoghatóvá tenni.

2005-ben szereztem meg a PMP (Project Management Professional), 2006-ban a CSM (Certified Scrum Master), 2015-ben pedig a PMI-ACP (Agile Certified Practitioner) képesítésemet. Részt vettem a PMBOK magyar fordításában a harmadik és az ötödik kiadásában, a hatodik (jelenlegi) kiadásnak pedig én vagyok a vezető fordítója. 2009 óta oktatom a prediktív (tradicionális) és az adaptív (agilis) projektvezetést Magyarországon és külföldön egyaránt.


Németh György Valentin vagyok, PMP, SPC

IT vezető, reorganizációs tanácsadó, üzleti Agilitás szakértő

Pályafutásomat 2002-ben kezdtem a Fővárosi Vízművek kötelékében, több gazdasági területet végig járva, vezérigazgatói tanácsadóként és minőségirányítóként. Ezt követően a BIG4 tanácsadói világ része lettem, főként üzleti folyamatszervezési, szervezet átvilágítási és cégkultúra projektek kapcsán. Az általam is támogatott ügyfelek a kereskedelmi hálózatok, az államigazgatás, a gépgyártás és az energetika területén működtek főleg. Ezt követően néhány évig saját tanácsadó cégemet irányítottam, mely Magyarország mellett az USA-ból is kapott megbízásokat, főként szervezetfejlesztési feladatokkal. 2011 óta az E.ON keretein belül működöm, előbb vállalatcsoport szintű szervezet átalakításokért felelős program menedzserként Düsseldorf és Essen székhellyel, majd magyar IT szervezeti vezetőként, projekt menedzsment, stratégia és architektúra területen. Az elmúlt 4 évben, előbb a nemzetközi Agilis transzformációs program kialakításában vettem részt, majd ennek magyarországi végrehajtását irányítottam IT oldalról.


Nagy Kornél vagyok, PMP, MSP, PMI-ACP

Karrieremet üzleti elemzőként kezdtem az ExxonMobil Enterprise IT osztályán 2006-ban, majd 2008-tól lettem projektvezető egy virtuális 100+ fős csapatban. Új alkalmazások nagyvállalati bevezetése éppúgy található a tapasztalataim között, mint ERP illetve üzemirányító platformok frissítése, vagy platformok közti áttérések kb. 60 gyártóüzemben. Ezután egy magyar szoftverfejlesztő külföldi banki alkalmazásfejlesztését irányítottam, mielőtt a Vodafone Group nagyvállalati termékfejlesztési csapatában lettem programmenedzser és végül az egész budapesti Product Team menedzsere.

2013-ben szereztem meg a PMP, 2017-ben pedig a PMI-ACP (Agile Certified Practitioner) képesítést, és akkreditált PMI tréner vagyok (ATP). Szerkesztője voltam a PMI APG (Agile Practice Guide) magyar fordításának, tagja vagyok a PMI magyar tagozatának és a PMSZ-nek, több előadással a HPE és PMSZ fórumokon. Emellett 2019 óta vagyok SAFe SPC, azaz akkreditált SAFe Program Consultant.

Trénerként és tanácsadóként is vettem részt agilis transzformációs és oktatási projektekben, nemzetközi (USA, Anglia, India, Lengyelország) oktatási tapasz­talattal is rendelkezem. Nagyvállalati Agilis – SAFe oktatást és tanácsadást is vállalok.

Partnereinkkel és Kollégáinkkal egyaránt közvetlen kapcsolatot ápolunk, ezért döntöttünk úgy, hogy kommunikációnkban és honlapunkon tegeződni fogunk.

Köszönjük!

Close

Iratkozz fel szakmai hírlevelünkre, és tarts lépést a fejlődéssel, újdonságokkal!


    A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező