Hogyan váljunk az üzlet számára stratégiai partnerré? A legjobb gyakorlatokat összegyűjtő IT BRM módszertan legfontosabb sikertényezőit ismertetjük. Mire fektessünk nagy hangsúlyt annak érdekében, hogy közelebb kerüljünk az üzlethez és közösen maximális értéket teremtsünk a vállalat számára?
Miért nehéz a priorizáció? Hogyan tehetjük az igényeket összehasonlíthatóvá? Az informatikai igénykezelés sok vállalatnak okoz problémát. Gyakorlati képzésünkön a leggyakoribb problémákat vesszük végig a jellemzően elkövetett hibákon keresztül.
Azoknak a kollégáknak, akiknek rendszeresen kommunikálniuk kell a felsővezetéssel (pl. döntési anyagokat előkészíteni, prezentálni, beszámolókat, státuszolni, stb.), Papp Edit, az Erstebank Hungary volt vezérigazgatója mutatja meg, mire kíváncsi valójában a felsővezető, és mire biztosan nem.
"*" a kötelező mezőket jelöli