Miért nehéz a priorizáció? Hogyan tehetjük az igényeket összehasonlíthatóvá? Az informatikai igénykezelés sok vállalatnak okoz problémát. Gyakorlati képzésünkön a leggyakoribb problémákat vesszük végig a jellemzően elkövetett hibákon keresztül.
Azoknak a kollégáknak, akiknek rendszeresen kommunikálniuk kell a felsővezetéssel (pl. döntési anyagokat előkészíteni, prezentálni, beszámolókat, státuszolni, stb.), Papp Edit, az Erstebank Hungary volt vezérigazgatója mutatja meg, mire kíváncsi valójában a felsővezető, és mire biztosan nem.
Hogyan teremtsünk valódi partnerséget az IT és az üzlet, vagy akár az üzleti megrendelők és a szállítók között? A képzés során a résztvevők megtanulják, hogyan építsenek hatékony üzleti kapcsolatokat, hogyan növeljék az üzleti értéket, és hogyan érjék el a szervezeti célokat, vagy hogyan segítsék ügyfeleiket az üzleti és szervezeti célok elérésében.
"*" a kötelező mezőket jelöli