IT és üzlet stratégiai partnerség és kapcsolatépítés: a Business Relationship Management módszertana

Hogyan teremtsünk valódi partnerséget az IT és az üzlet, vagy akár az üzleti megrendelők és a szállítók között? A képzés során a résztvevők megtanulják, hogyan építsenek hatékony üzleti kapcsolatokat, hogyan növeljék az üzleti értéket, és hogyan érjék el a szervezeti célokat, vagy hogyan segítsék ügyfeleiket az üzleti és szervezeti célok elérésében.

KÉPZÉSI IDŐPONTOK

  • 2025. október 13-14.
RÉSZLETEK

Üzleti prezentáció – ahogy a profik csinálják!

A „Talk Like Those Who Know„ egy gyakorlatorientált prezentáció technika tréning, amely integrálja az előadás és az arra való felkészülés folyamatát. A képzés célja kimondottan az üzleti prezentációkban való jártasság és hatékonyság fejlesztése. A résztvevők megismerik lépésenként azt a folyamatot, amit felsővezetők alkalmaznak, amikor prezentációkra készülnek.

KÉPZÉSI IDŐPONTOK

  • 2025. október 29-30. és november 5.
RÉSZLETEK

Projekt vagy pénznyelő? – Hozz értéket, ne csak költséget!

Túl sok ötlet, kevés erőforrás – de melyik projekt éri meg igazán? A képzés megmutatja, hogyan hozz tudatos, üzletileg is megtérülő döntéseket már az ötletelés fázisában. Valós példák, számszerűsíthető előnyök, ütős business case – hogy legközelebb ne csak megvalósíts, hanem jól dönts!

KÉPZÉSI IDŐPONTOK

  • 2025. október 13.
RÉSZLETEK

PPMO+ Program – képzés PMO vezetőknek és portfólió menedzsereknek

100% -ban működő, kipróbált portfólió menedzsment módszerek! Bemutatunk működő és elbukott portfóliómenedzsment elemeket, több projektportfólió tervezési, illetve demand management modellt. Hiánypótló képzés, gyakorlatban bizonyított megoldásokkal, módszerekkel, sablonokkal. és elfogadtatásával.
KÉPZÉSI IDŐPONTOK

  • 2025. NOVEMBER 10-11.
RÉSZLETEK

Térj a lényegre! Gondolkodj a felsővezetés fejével és kommunikálj sikeresen!

Azoknak a kollégáknak, akiknek rendszeresen kommunikálniuk kell a felsővezetéssel (pl. döntési anyagokat előkészíteni, prezentálni, beszámolókat, státuszolni, stb.), Papp Edit, az Erstebank Hungary volt vezérigazgatója mutatja meg, mire kíváncsi valójában a felsővezető, és mire biztosan nem.

KÉPZÉSI IDŐPONTOK

  • 2025. november 18-19.
RÉSZLETEK

Az IT igénykezelés leggyakrabban elkövetett hibái workshop

Miért nehéz a priorizáció? Hogyan tehetjük az igényeket összehasonlíthatóvá? Az informatikai igénykezelés sok vállalatnak okoz problémát. Gyakorlati képzésünkön a leggyakoribb problémákat vesszük végig a jellemzően elkövetett hibákon keresztül.

KÉPZÉSI IDŐPONTOK

  • Igény szerint kihelyezett formában!
RÉSZLETEK