A két napos tréning célja a projekt minőség-menedzsment témakör feldolgozása, amely hozzásegíti a képzésben résztvevőt a projekt portfólióban lévő projektek minőségének monitorozására.
Miért nehéz a priorizáció? Hogyan tehetjük az igényeket összehasonlíthatóvá? Az informatikai igénykezelés sok vállalatnak okoz problémát. Gyakorlati képzésünkön a leggyakoribb problémákat vesszük végig a jellemzően elkövetett hibákon keresztül.
Azoknak a kollégáknak, akiknek rendszeresen kommunikálniuk kell a felsővezetéssel (pl. döntési anyagokat előkészíteni, prezentálni, beszámolókat, státuszolni, stb.), Papp Edit, az Erstebank Hungary volt vezérigazgatója mutatja meg, mire kíváncsi valójában a felsővezető, és mire biztosan nem.
Ez a tréning nem tankönyveken alapul, hanem egy interaktív, újszerű és gyakorlatközpontú workshop, amely valódi projektmenedzsment kihívásokra ad választ. Marianna saját tapasztalatait ötvözi a legmodernebb eszközökkel, technikákkal és olvasmányélményeivel, azzal a céllal, hogy a résztvevők új szemléletmóddal és azonnal alkalmazható eszköztárral térjenek haza.
Hogyan teremtsünk valódi partnerséget az IT és az üzlet, vagy akár az üzleti megrendelők és a szállítók között? A képzés során a résztvevők megtanulják, hogyan építsenek hatékony üzleti kapcsolatokat, hogyan növeljék az üzleti értéket, és hogyan érjék el a szervezeti célokat, vagy hogyan segítsék ügyfeleiket az üzleti és szervezeti célok elérésében.
"*" a kötelező mezőket jelöli