Képzésünk célja a szakma nemzetközileg elfogadott standardjainak, fogalmainak és eszközrendszerének bemutatása. Design thinking megközelítésre épülő módszertanunk agilis és klasszikus projektekben is alkalmazható. A képzésen kézhez kapsz egy több mint 170 elemből álló elemzési eszközgyűjteményt, amit szabadon használhatsz munkáid során.
Azoknak a kollégáknak, akiknek rendszeresen kommunikálniuk kell a felsővezetéssel (pl. döntési anyagokat előkészíteni, prezentálni, beszámolókat, státuszolni, stb.), Papp Edit, az Erstebank Hungary volt vezérigazgatója mutatja meg, mire kíváncsi valójában a felsővezető, és mire biztosan nem.
Képzésünk célja, hogy a rendszerszervezők képet kapjanak a Solution Architect szemléletmódról, megközelítésről, lehetővé téve, hogy nagyobb, komplexebb integrációt igénylő IT megoldások tervezését jobban, hatékonyabban és sikeresen tudják elvégezni.
Képzésünkön résztvevők begyakorolják az üzleti elemzés eszközeit az ötlet felmerülésétől a megoldás értékeléséig. Esettanulmányon keresztül történik a gyakorlat elsajátítása, ezáltal azonnal be is épül a saját eszköztárba. A résztvevők kipróbálják a leggyakrabban használt eszközöket, modelleket, és fejlesztik kérdezéstechnikájukat.
A képzés célja, hogy azonnal használható eszközöket adjon minden Business Analyst és Projektmenedzser, Product Owner vagy Scrum Master kolléga kezébe, akik interjúkat vagy követelményworkshopokat kell hatékonyan lebonyolítaniuk.
A Business Analyst eszköztárából nem hiányozhat a folyamatszemlélet. Ehhez adunk segítséget LEAN képzésünkkel, melynek célja bemutatni és megismertetni a folyamatmodellezés eszközeit, a folyamatelemzés és mérés módszereit, és a hatékony, optimális folyamatok megtervezését.
A képzés során tisztázzuk az üzleti elemzés helyét az agilitás térképén. Megtanulunk epic-eket, user storykat és elfogadási kritériumokat írni, lebontani. A gyakorlati válaszokat közös műhelymunkával keressük!
Hogyan teremtsünk valódi partnerséget az IT és az üzlet, vagy akár az üzleti megrendelők és a szállítók között? A képzés során a résztvevők megtanulják, hogyan építsenek hatékony üzleti kapcsolatokat, hogyan növeljék az üzleti értéket, és hogyan érjék el a szervezeti célokat, vagy hogyan segítsék ügyfeleiket az üzleti és szervezeti célok elérésében.
A program célja a változásokat végrehajtók hatékonyságának növelése tudás elmélyítésével, rendszerezésével, stakeholder kommunikáció erősítésével, képességek fejlesztésével. Esettanulmány kidolgozása során tapasztalatot szereznek a problémák megelőzésében, feloldásában.
Informatikai fejlesztő/megoldásszállító cégek kollégáinak Business Analyst I. szemléletformáló és módszertani képzésünk átalakított változatát kínáljuk, ami az ügyféllel való együttműködés speciális területeire fókuszál, az ügyfél és a szállítói szempontrendszert is figyelembe véve.
"*" a kötelező mezőket jelöli