Hatékony változáskezelés – Hogyan kommunikáljunk változást? Hogyan kezeljük mások ellenállását?

Az 1 napos interaktív program célja a változásokat végrehajtók hatékonyságának növelése tudás elmélyítésével, rendszerezésével, stakeholder kommunikáció erősítésével, képességek fejlesztésével. A képzésre olyan jelentkezőket várunk, akik rendelkeznek üzleti vagy IT projekt tapasztalattal, ismernek változáskezelési eszközöket, pl. stakeholder elemzés, kommunikációs terv stb., viszont az eszközhasználat a mindennapok során háttérbe szorul.

A képzésen résztvevők megismernek egy átfogó változáskezelési modellt, amely segítségével könnyen eligazodhatnak abban, hogy a változás egyes szakaszaiban melyik eszközre van szükség. Konkrét esettanulmány kidolgozása során tapasztalatot szereznek a hasonló helyzetek megelőzésében, feloldásában (megrendelő is ajánlhat esetet).

A tréningen kitérünk a változáskezelő csapatok és érintettek virtuális irányításának eredményességét támogató módszerekre, eszközökre is.

Kiknek ajánljuk?

  • szervezeti átalakításért, csoportdinamikáért, kultúrafejlesztésért felelős vezetőknek
  • projekt menedzsereknek, akik a projekttagokkal és érintettekkel való együttműködés során nehézségeket tapasztalnak
  • üzleti elemzőknek, akik az információgyűjtés során ellenállásba ütköznek
  • szakértőknek, akik szerepet vállalnak változásokban
  • azoknak, akik a szervezetet érintő bármilyen változás kezelésében hatékonyságukat szeretnék növelni

A program eredménye

  • motivációs elemeket, érveket ismernek meg, mellyel hatékonyabb lesz meggyőző képességük
  • megismerik a változásra vonatkozó ellenállás fázisait és a holtpontról való kimozdítás eszközeit
  • tapasztalatot szereznek ’problémás’ stakeholderekkel való hatékony kommunikációban
  • tudatosodik a változáskezelés fontossága
  • mélyül és bővül változáskezelési eszköztáruk
  • megnő az önismeretük a változáshoz való saját hozzáállásuk tekintetében

A trénerről

Pékó Éva, tapasztalt projektmenedzser

Több vállalat különböző projektjein vezetett csapatot, majd projektet rendszerbevezetések, folyamatátalakítások vagy üzletszabályzat-készítés területén. Sikere abból fakadt, hogy mindig nagy hangsúlyt helyezett a módszer mellett az érintettekre, a motivációra, a belső hatékony működés-hangulat fenntartására és a projekthatárok védelmére.

Részletes bemutatkozás»

A képzésről mondták

„Sokan azt gondolják, hogy a change mgmnt. valami másodlagos/sokadrangú dolog, hisz úgyis megtörténik. Valamint sokan azt gondolják, hogy a change mgmnt. valami misztikus dolog. Éva megmutatja, hogy nem igaz egyik sem – lehozza a földre. Megérteti a hétköznapi fontosságát is, illetve megmutatja, hogy ismerjük az eszköztárat is…” (Bálind Violetta, MAVIR osztályvezető)

„ Aki szeretné rendszerbe foglalva látni a változások menedzselésével kapcsolatos ’kihívásait’, valamint ezeket gyakorlatba átültetve is, aszoknak hasznos lesz ez a tréning” (D. Zsuzsa)

„ Jól felépített képzés, amelyben megfelelő arányban szerepel elméleti és gyakorlati ”oktatás”; professzionális coach”

„Tudatosságot ad a változáskezelésben”

„Az életben csak egy dolog állandó, a változás.”  Akkor miért olyan nehéz? Többek között erre a kérdésre is választ kapunk Évától!”

„A tréning során elméleti és módszertani támogatással érthetjük meg a változás folyamatát, a változásban résztvevő egyének viselkedését. Hasznos tippeket és trükköket sajátíthatunk el, hogy a változásban rejlő lehetőségeket lássuk és láttassuk, ne pedig a nehézségeket.
Választ kaphatunk nem csak arra, hogyan állítsuk stakeholdereinket a változás oldalára, vagy kezeljük az esetleges ellenállást, hanem lehetőségünk van a saját prekoncepcióink és attitűdünk felismerésére egy változási folyamattal szemben.
A saját esetek közös feldolgozása és a tréner szakértelme segítséget jelenthet a változás generátorai és elszenvedői számára egyaránt!
Ha még dolgod van a változással, itt a helyed!” (MKK)

A képzés részletei

KÉPZÉSEK IDEJE: 

2020. szeptember 15. (online)

2020. szeptember 29.  (tantermi)

1×8 óra, 9-17 óráig

A TANTERMI KÉPZÉS HELYSZÍNE: 1035 Budapest, Hunor utca 30. C. épület, III. lépcsőház, Fsz 2.

TOVÁBBI INFORMÁCIÓ:

Fodor Andrea +36 20 925 6229

Lotz Andrea    +36 70 904 5100

Képzés ára

KÉPZÉS ÁRA:   80.000 Ft+ÁFA/fő

KEDVEZMÉNY MAGÁNSZEMÉLYEKNEK:   -10% +ÁFA az árból! 

A jelentkezés a hivatalos jelentkezési lap visszaküldésével válik véglegessé, itt a honlapon történő jelentkezés csak helyfoglalásnak minősül, fizetési kötelezettséggel nem jár!

Ha hasonló tartalmakat szeretnél olvasni, iratkozz fel szakmai hírleveleinkre!


A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező

Iratkozz fel szakmai hírlevelünkre, és tarts lépést a fejlődéssel, újdonságokkal!


A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező