IT Business Relationship Management módszertani képzés

A tréningen megismertetünk az IT  Business Relationship management módszertan elemeivel, a legfontosabb sikertényezőkkel, és a leggyakoribb buktatókkal. Mindezt hasznos gyakorlati tapasztalatokkal és a gyakorlatban már bizonyított technikákkal ötvözve.A kapcsolatközpontú szervezetek (Relationship Centered Organizations) számára nélkülözhetetlen tudást közvetítünk.

Az IT Business Relationship Management nagyon fontos az üzleti életben. Hogyan váljunk az üzlet számára stratégiai partnerré? Mire fektessünk nagy hangsúlyt annak érdekében, hogy közelebb kerüljünk az üzlethez és közösen maximális értéket teremtsünk a vállalat számára?

Business Relationship Management módszertani képzésünk eléggé sokszínű és jól beépíthető a mindennapi munkába. Ezt a programot kiemelten ajánljuk IT Business Partnereknek, IT Business Relationship Managereknek, Demand Managereknek, üzleti elemzőknek és minden olyan szakembernek, aki hidat képez az Üzlet és az IT között.

A tréningen megismertetünk az IT  Business Relationship management módszertan elemeivel, a legfontosabb sikertényezőkkel, és a leggyakoribb buktatókkal. Mindezt hasznos gyakorlati tapasztalatokkal és a gyakorlatban már bizonyított technikákkal ötvözve.A kapcsolatközpontú szervezetek (Relationship Centered Organizations) számára nélkülözhetetlen tudást közvetítünk.

Képzésünk a tőlünk megszokott minőségben,  Sárvári Marianna tolmácsolásában  történik, aki kivételes elméleti tudását gyakorlati tapasztalatokkal ötvözve biztosítja, hogy tanultak a gyakorlatba is azonnal átültethetőek legyenek. Marianna nemrég a 2021. év Projektmenedzsere díjat is elnyerte.

Miről lesz szó a IT Business Relationship Management módszertani képzésen?

Többek között a BRM tevékenységekről és a BRM legjobb gyakorlatairól:

  • Bevezetés az Üzlet-IT kapcsolatmenedzsment témakörébe (a téma fontossága, definíciók, a BRM kihívásai);
  • Az érintettek (stakeholder-ek) menedzsmentje
  • Az Üzlet-IT kapcsolat érettségi modelljei,
    • a modellek szerepe a szervezeti fejlettség megállapításában, használati módok
    • hogyan juthatunk feljebb az érettségi görbén;
  • Lehetséges BRM szerepek a szervezeti érettség függvényében
    • kiszolgáló (order taker)
    • koordinátor (coordinator)
    • bizalmi együttműködő (trusted collaborator)
    • stratégiai partner (strategic partner)
  • A BRM mint a digitális átalakítás katalizátora,
    • a BRM legfontosabb képességei és kompetenciái,
    • a BRM mint belső tanácsadó
  • A BRM szerepe az Üzlet és az IT területek együttműködésében, egymáshoz közelítésében
  • Az Üzleti Kapcsolatmenedzsment mint a szervezeti változások katalizátora
    • Hasznos változásmenedzsment modellek
  • Hogyan kommunikáljon az IT hatékonyan az Üzlettel, a BRM szerepe a kommunikációban
  • A BRM mindennapi tevékenységei, mely területen érdemes több időt tölteni?
    • Demand Shaping (Üzleti igény azonosítása, elemzése)
    • Kommunikáció
    • IT vezetésben részvétel
    • Szállító menedzsment
    • Oktatás és képzés
    • Üzleti támogatás
    • Szolgáltatás-menedzsment
    • Projekttámogatás
    • Adminisztráció és szakmai fejlődés
  • Esettanulmányok

Sárvári Marianna írása a témában itt található.

Hallgasd meg trénerünk, Sárvári Marianna, 2021-es Év Projektmenedzserének gondolatait tanácsait

KÉPZÉSÜNKET AJÁNLJUK

  • IT Business Relationship Managereknek
  • Demand managereknek
  • Szállító oldali Account Managereknek, Business Partnereknek
  • Projektmenedzsereknek
  • Üzleti elemzőknek

TEMATIKA

Miről lesz szó a képzésen? Többek között a BRM tevékenységekről és a BRM legjobb gyakorlatairól:

  • Bevezetés az Üzlet-IT kapcsolatmenedzsment témakörébe (a téma fontossága, definíciók, a BRM kihívásai);
  • Az érintettek (stakeholder-ek) menedzsmentje
  • Az Üzlet-IT kapcsolat érettségi modelljei,
    • a modellek szerepe a szervezeti fejlettség megállapításában, használati módok
    • hogyan juthatunk feljebb az érettségi görbén;
  • Lehetséges BRM szerepek a szervezeti érettség függvényében
    • kiszolgáló (order taker)
    • koordinátor (coordinator)
    • bizalmi együttműködő (trusted collaborator)
    • stratégiai partner (strategic partner)
  • A BRM mint a digitális átalakítás katalizátora,
    • a BRM legfontosabb képességei és kompetenciái,
    • a BRM mint belső tanácsadó
  • A BRM szerepe az Üzlet és az IT területek együttműködésében, egymáshoz közelítésében
  • Az Üzleti Kapcsolatmenedzsment mint a szervezeti változások katalizátora
    • Hasznos változásmenedzsment modellek
  • Hogyan kommunikáljon az IT hatékonyan az Üzlettel, a BRM szerepe a kommunikációban
  • A BRM mindennapi tevékenységei, mely területen érdemes több időt tölteni?
    • Demand Shaping (Üzleti igény azonosítása, elemzése)
    • Kommunikáció
    • IT vezetésben részvétel
    • Szállító menedzsment
    • Oktatás és képzés
    • Üzleti támogatás
    • Szolgáltatás-menedzsment
    • Projekttámogatás
    • Adminisztráció és szakmai fejlődés
  • Esettanulmányok

TRÉNERRŐL

Képzésünk a tőlünk megszokott minőségben,  Sárvári Mariann által tolmácsolva történik, aki kivételes elméleti tudását gyakorlati tapasztalatokkal ötvözve biztosítja, hogy tanultak a gyakorlatba is azonnal átültethetőek legyenek.

Sárvári Marianna, MBA

PMP több évtizedes vezetői gyakorlattal rendelkezik IT, Operáció és Outsourcing területeken. Felügyelt nagy méretű vállalati projektportfóliót, számos projektet és programot vezetett. Széleskörű tapasztalattal rendelkezik innovációs és stratégiai kezdeményezések kialakításában és implementálásában, valamint szervezeti átalakítások menedzselésében, minőségbiztosításában.

IDŐPONTOK, HELYSZÍN, EGYÉB TUDNIVALÓK

A KÉPZÉS IDEJE:

2022. november 23-24. (személyes)

2023. (időpont hamarosan)

2 x 8 óra, 9-17 óráig

A képzés formája (tantermi/online) a jelentkezések során kerül egyeztetésre. Amennyiben a helyzet úgy kívánja, online interaktív formában tartjuk.

A TANTERMI KÉPZÉS HELYSZÍNE: 1035 Budapest, Hunor utca 30. C. épület, III. lépcsőház, Fsz 2.

TOVÁBBI INFORMÁCIÓ: 

Szekér Enikő + 36 70 531 9566

Fodor Andrea +36 20 925 6229

KÉPZÉS ÁRA

KÉPZÉS ÁRA:      290.000,- Ft+ÁFA/fő

Személyes képzés esetén költség: 5.000Ft/fő/nap, amely ellátást és terembérlet hozzájárulást tartalmaz.

A képzés díját  átutalással lehetséges rendezni.

A jelentkezés a hivatalos jelentkezési lap visszaküldésével válik véglegessé, itt a honlapon történő jelentkezés csak helyfoglalásnak minősül, fizetési kötelezettséggel nem jár!
Close

Iratkozz fel szakmai hírlevelünkre, és tarts lépést a fejlődéssel, újdonságokkal!


    A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező