Smart Talk – A lényeget mondd! Felsővezetői gondolkodás és kommunikáció

  • “Próbálom elmagyarázni, de nem értik. Hamar elveszítik az érdeklődésüket…”
  • “Belekapaszkodnak egy apró részletbe, de a fontos dolgokra nem jut idő…”
  • “Rengeteg részlet van a fejemben, de ha gyorsan kell reagálnom, nem a legfontosabbak jutnak eszembe…”
  • “Jó lenne, ha megértené, miért jutottam erre a következtetésre. Neki is fontos lenne tudni, ha jól akar dönteni…”
  • “Máskor nem értem miért nem dönt, ha minden minden egyértelmű, minden infot átadtam.”

Ismerősek ezek a szituációk?

Van egy rossz hírünk: a felsővezetők nem fognak megtanulni “szakértőül”, a szakértőknek kell megtanulniuk “vezetőül”.🙂

A fenti helyzetek mind azt jelzik, hogy nem jól tálalod az  információt. Hiba, ha részletesen el akarod magyarázni a problémát, vagy túl sok információt adsz. Hasznos akkor vagy, ha röviden segíted a felsővezetőt a jó döntés meghozatalában, megkímélve őt a részletektől, hogy úgy érezze, jó kezekben van az ügy. A karriered is múlhat ezen.

A jó hír az, hogy ez tanulható.

Smart talk képzésünk keretében, most egyenesen Papp Edittől, az Erste Bank volt vezérigazgatójától tudod ezt elsajátítani.

 A képzés segítségével:

  • sikeresebbé válhatsz a karrieredben, nő az eredményességed, még sikeresebb projekteket tudsz majd vezetni
  • megtanulhatod, hogyan lehet komplex szituációkat röviden vázolni, a lényeget meglátni és hatékonyan átadni
  • megtudhatod mik a felsővezető (vagy a projekt szponzor) elvárásai, hogyan tudsz vezetői szemmel ránézni a dolgokra
  • elsajátíthatod, hogyan győzheted meg a vezetődet, ha rövid az idő
  • megérted, mi kell ahhoz, hogy a felsővezetés partnerként tekintsen rád

Kiknek ajánljuk?

  • projekt menedzsereknek
  • szakértőknek, akik projekteket vezetnek
  • üzleti elemzőknek
  • középvezetőknek
  • döntéselőkészítésben résztvevőknek

A képzésről

  • 2×1 napos gyakorlat orientált, interaktív program
  • saját példákat, eseteket, helyzeteket dolgozunk fel, hogy minél gyorsabban és eredményesebben tudják a résztvevők beépíteni a mindennapokba a megszerzett tudást
  • rövid elméleti blokkokban: tippeket, sablonokat adunk, amelyek segítik a hatékony és fókuszált kommunikációt a vezetői tájékoztatásban, döntéselőkészítésben, információátadásban

A trénerekről

Papp Edit, leadership tanácsadó

1993 óta a pénzügyi szektor meghatározó szereplőinek vállalati vezetője, 11 évig az ERSTE Bank Igazgatósági tagja, majd vezérigazgatója voltam. Felsővezetőként, valamint globális banki programok vezetőjeként mindkét oldalról kitűnően megismertem a lényegi információk kiszűrésének és átadásának módját.

A tréner részletes bemutatkozása»

Vid Barbara, kommunikációs tanácsadó, executive coach

Több mint 20 éve foglalkozom a marketingkommmunikáció különböző területeivel. A hatékony és eredményes kommunikációt reklám- és PR ügynökségeknél tanultam, 12 évig a Café Communicatons ügynökségcsoport vezető munkatársaként kommunikációs megoldásokkal támogattam az ügyfeleim sikerét.

A tréner részletes bemutatkozása»

A képzésről mondták

“Egy kurzus, ami azt adja, amit ígér. SMART-ságot és lényeget. Nem csupán elképzeljük, hogy mit gondol egy vezető egy adott szituációról, hanem ténylegesen tudjuk, mert maga a vezető is a tréning csapat része.” Borbényi Katalin/Generali

“Jól kommunikálni=jó projektvezetőnek lenni. Itt elsajátíthatod.” Kovács Péter/Generali Startégiai Proj. Portfólió koordinátor

“Jó és hasznos, ha “felfele” kell kommunikálnod. Összefoglalva hallod azt, amit tudsz vagy sejtesz és végül megtanulod használni.” Komjáthy Márton/W.UP KFT PM

“Egy gyakorlatias, valós problémákkal foglalkozó tréning, ami érthető, és hasznos mindenki számára. Bármilyen munkakörben pozícióban hasznosítható és nagy segítséget nyújt személyiségfejlődéshez is.”

“Úgy gondolod, jól kommunikálsz, hidd el lehet jobban is. Ők segítenek ebben.” Kocsis Tibor/Business Analyst/OTP Mobil Kft

Szeretnék több véleményt olvasni

Aktuális képzés részletei

KÉPZÉS IDEJE: hamarosan

2×1 nap, 9-17 óráig

A TANTERMI KÉPZÉS HELYSZÍNE: 1035 Budapest, Hunor utca 30. C. épület, III. lépcsőház, Fsz 2.

TOVÁBBI INFORMÁCIÓ: 

Fodor Andrea +36 20 925 6229

Lotz Andrea    +36 70 904 5100

Képzés ára

KÉPZÉS ÁRA:  240.000 Ft + ÁFA/fő

KEDVEZMÉNY MAGÁNSZEMÉLYEKNEK:   -30% +ÁFA az árból! 

A jelentkezés a hivatalos jelentkezési lap visszaküldésével válik véglegessé, itt a honlapon történő jelentkezés csak helyfoglalásnak minősül, fizetési kötelezettséggel nem jár!

Ha hasonló tartalmakat szeretnél olvasni, iratkozz fel szakmai hírleveleinkre!


A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező

Iratkozz fel szakmai hírlevelünkre, és tarts lépést a fejlődéssel, újdonságokkal!


A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező