Hatékony változáskezelés – Hogyan kommunikáljunk változást? Hogyan kezeljük mások ellenállását?

Az 1 napos interaktív program célja a változásokat végrehajtók hatékonyságának növelése tudás elmélyítésével, rendszerezésével, stakeholder kommunikáció erősítésével, képességek fejlesztésével. A képzésre olyan jelentkezőket várunk, akik rendelkeznek üzleti vagy IT projekt tapasztalattal, ismernek változáskezelési eszközöket, pl. stakeholder elemzés, kommunikációs terv stb., viszont az eszközhasználat a mindennapok során háttérbe szorul.

A képzésen résztvevők megismernek egy átfogó változáskezelési modellt, amely segítségével könnyen eligazodhatnak abban, hogy a változás egyes szakaszaiban melyik eszközre van szükség. Konkrét esettanulmány kidolgozása során tapasztalatot szereznek a hasonló helyzetek megelőzésében, feloldásában (megrendelő is ajánlhat esetet).

Kiknek ajánljuk?

  • szervezeti átalakításért, csoportdinamikáért, kultúrafejlesztésért felelős vezetőknek
  • projekt menedzsereknek, akik a projekttagokkal és érintettekkel való együttműködés során nehézségeket tapasztalnak
  • üzleti elemzőknek, akik az információgyűjtés során ellenállásba ütköznek
  • szakértőknek, akik szerepet vállalnak változásokban
  • azoknak, akik a szervezetet érintő bármilyen változás kezelésében hatékonyságukat szeretnék növelni

A program eredménye

  • motivációs elemeket, érveket ismernek meg, mellyel hatékonyabb lesz meggyőző képességük
  • megismerik a változásra vonatkozó ellenállás fázisait és a holtpontról való kimozdítás eszközeit
  • tapasztalatot szereznek ’problémás’ stakeholderekkel való hatékony kommunikációban
  • tudatosodik a változáskezelés fontossága
  • mélyül és bővül változáskezelési eszköztáruk
  • megnő az önismeretük a változáshoz való saját hozzáállásuk tekintetében

A trénerekről

Pékó Éva, tapasztalt projektmenedzser

Több vállalat különböző projektjein vezetett csapatot, majd projektet rendszerbevezetések, folyamatátalakítások vagy üzletszabályzat-készítés területén. Sikere abból fakadt, hogy mindig nagy hangsúlyt helyezett a módszer mellett az érintettekre, a motivációra, a belső hatékony működés-hangulat fenntartására és a projekthatárok védelmére.

Részletes bemutatkozás»

Gintl-Reszegi Mária, PMI-PBA (Professional Business Analyst)

15 évvel ezelőtt még nem tudta, hogy az évek során rendre üzleti elemzői feladatok találták meg. Azóta, közel 9 éve projekteken és fejlesztési feladatokon keresztül tudatosan fejleszti saját üzleti elemzői hozzáállását.
A munkája során inspirálja, hogy az üzleti elemzői tapasztalatait és tudatosságát tanácsadóként és trénerként közvetítse elősegítve ezzel a környezete üzleti elemzői sikereit, ezért tréningjei kifejezetten gyakorlatiasak, tapasztalatorinetáltak.
Jelenleg egyike hazánkban azoknak, akik PMI Professional Buisness Analyst minősítéssel rendelkeznek.

Részletes bemutatkozás»

A képzésről mondták

„ Aki szeretné rendszerbe foglalva látni a változások menedzselésével kapcsolatos ’kihívásait’, valamint ezeket gyakorlatba átültetve is, aszoknak hasznos lesz ez a tréning” (D. Zsuzsa)

„ Jól felépített képzés, amelyben megfelelő arányban szerepel elméleti és gyakorlati ”oktatás”; professzionális coach”

„Tudatosságot ad a változáskezelésben”

„Az életben csak egy dolog állandó, a változás.”  Akkor miért olyan nehéz? Többek között erre a kérdésre is választ kapunk Évától!”

„A tréning során elméleti és módszertani támogatással érthetjük meg a változás folyamatát, a változásban résztvevő egyének viselkedését. Hasznos tippeket és trükköket sajátíthatunk el, hogy a változásban rejlő lehetőségeket lássuk és láttassuk, ne pedig a nehézségeket.
Választ kaphatunk nem csak arra, hogyan állítsuk stakeholdereinket a változás oldalára, vagy kezeljük az esetleges ellenállást, hanem lehetőségünk van a saját prekoncepcióink és attitűdünk felismerésére egy változási folyamattal szemben.
A saját esetek közös feldolgozása és a tréner szakértelme segítséget jelenthet a változás generátorai és elszenvedői számára egyaránt!
Ha még dolgod van a változással, itt a helyed!” (MKK)

Aktuális képzés részletei

OKTATÓK:

  • Pékó Éva – coach, tréner tanácsadó. 10 éves projektvezetői tapasztalat külső és belső senior projektvezetőként több szektorban üzleti és IT projekteken. 5 éves tréning és coaching tapasztalat
  • Gintl-Reszegi Mária – PMI-PBA, Professional Businsess Analyst, tanácsadó, tréner. 8 éves üzleti elemzői gyakorlat magyar nagyvállalatoknál

KÉPZÉS IDEJE: 2019. május 08. 1×8 óra, 9-17 óráig

KÉPZÉS HELYSZÍNE: 1035 Budapest, Hunor utca 30. C épület, III. lépcsőház. Fsz. 2.

TOVÁBBI INFORMÁCIÓ:

Fodor Andrea +36 20 925 6229

Lotz Andrea    +36 70 904 5100

KÉPZÉS ÁRA: 80.000 Ft + ÁFA/fő

KEDVEZMÉNY MAGÁNSZEMÉLYEKNEK:   -20% +ÁFA az árból! 

Kezdés időpontja: 2019.05.08