Időgazdálkodás – avagy a céljaimat szolgáló IDŐ (határok tartása)

Sokszor csak azt vesszük észre, hogy már este van és még mennyi mindent szerettem volna…Hova lettek az órák, percek?

A 2 napos ’Időgazdálkodás – avagy a céljaimat szolgáló IDŐ’ élményalapú tréning célja, hogy hatására a résztvevő növekvő hatékonyságot, nagyobb megelégedettséget és kreativitást tapasztaljon meg magában. Saját élményű időgazdálkodásgyakorlatok alapján döntéseket hozzon és akciókat fogalmazzon meg időbeosztásával, időtöltésével kapcsolatban.

A képzés felépítése lehetővé teszi, hogy a résztvevők minden, az időgazdálkodás hatékonyságát előre mozdító célról, motivációról és akadályokról külső történeten keresztül biztonságosan és szabadon beszéljenek. A biztonságos légkörben született új saját döntések garantálják a változást.

Kinek ajánljuk?

Annak,

  • Aki fáradt a napi rengeteg teendő után és mégsem elégedett magával.
  • Aki úgy érzi ellepi a feladat tömeg.
  • Aki úgy gondolja mások hatékonyabbak és emiatt elégedetlen magával.
  • Aki szeretne csökkenteni az idővel kapcsolatos stresszén.
  • Aki kíváncsi saját magára és arra, hogy mi segíti tartós változás elérésében.
  • Aki eszközöket szeretne ahhoz, hogyan töltse céljainak megfelelőbben napjait.
  • Akinek van kedve kicsit másképp nézni az időgazdálkodásra.

A képzés tematikája

A tanfolyam tapasztalati alapú felismerésre, megértésre épít. Nagyon színes gyakorlatokkal és bevált elméletekkel tárgyalja a következő témákat:

  • Munkaidő és szabadidő fogalmai.
  • Az időnk strukturálása. Eric Berne időstrukturálási modellje. Időstrukturálási módok munkahelyi és szabadidős megfelelői.
  • Munkastílusunk vizsgálata. Mozgatóink.
  • Munkastílus-időstruktúrás kapcsolatának megértése.  Egyéni hatékonyság növelése.
  • Munka-magánélet egyensúly vizsgálata külső történet segítségével. Motivációk, lehetőségek, előnyök-hátrányok.
  • Stresszcsökkentés időgazdálkodással kapcsolatos gondolatok felülvizsgálatával. pl. “Túl sok dolgom van”, vagy “Sikeresebbnek kellene lennem”, “Többet kellene ezzel/azzal foglalkoznom”, stb.… Hatékony stressz csökkentő eszköz megismerése.
  • Életkerék: fogalma, saját életkerék. Egyéni életkerekek különbözősége.
  • Jövő tervezés. Célok megfogalmazása. Fontosságok. Részcélokra bontás.
  • Céljaink elérését szolgáló akciók azonosítása.
  • Szabotáló viselkedések felismerése és kikerülése.

A program eredménye

A résztvevő fejlettebb önismerettel, napi életben használható eszközökkel és saját hatékonyságára vonatkozó döntésekkel, konkrét akció tervvel távozik a tréningről.

A tréning végére

  • a résztvevők önismerete jelentősen nő,
  • tapasztalatot és megértést szereznek az időgazdálkodásukat motiváló tényezőkről,
  • megtudják, hogy miért van olyan sok dolguk,
  • csökkentik a stresszüket ezzel kapcsolatban,
  • konkrét célokat dolgoznak ki arra, hogy hogy lehetnének hatékonyabbak,
  • megismerik a munka – magánélet egyensúlyának mozgatóit,
  • hatékony célkitűzési módot gyakorolnak,
  • megtudják, hogy milyen munkastílus kategóriába tartoznak és ez, hogyan magyarázza időtöltésüket,
  • meghatározó belső döntéseket hoznak arról, hogyan töltsék idejüket úgy, hogy az jobban szolgálja céljaikat.

A trénerről

Pékó Éva, építőmérnök és közgazdász alapvégzettségű. Sok éves sikeres projektmenedzseri múlttal rendelkezik. 2013 óta szabadúszó coach, tréner és tanácsadó.  Saját és mintegy 70 fővel végzett coachingja során sok időgazdálkodási kérdéssel-válasszal találkozott. Nemzetközileg elismert coach és drámapedagógiai képzéseken szerzett ismeretei alapján élvezetesen és hatékonyan tudja átadni tudását úgy, hogy a tréningeknek hosszú távú hatása legyen.

A tréner részletes bemutatkozása»

A képzésről mondták

„A gyakorlatiassága, interaktivitása tetszett. Nekem nagyon tetszett az egész tanfolyam lendületessége, és bár sok oktatáson, tréningen vettem részt, ilyen felépítéssel még nem találkoztam :)”

„Nagyon tetszett, hogy magamat tudtam megvizsgálni, egy másik személy által. Tetszett, hogy nem oktatást és utasításokat, hanem helyzeteket kaptam, amikből következtetéseket vonhatok le, hogy miként szeretném elérni a kívánt célokat…Most két napig magammal tudtam foglalkozni, de nem úgy, hogy rákényszerítettem magam, vagy erőltetett lett volna, hanem egy könnyed és gördülékeny sztorin keresztül azonosultam a személyes hibáimmal. Erre nagyon sok embernek lenne szüksége, hogy ne mások elvárásainak, hanem a sajátjainak akarjon megfelelni.”

„Egy teljesen külső szituációból indult ki, ami teljes nyílt, szabad légkört teremtett a csoportban.”

„Gyakorlatban alkalmazható módszereket ismertetett a képzés, amit tudunk használni a mindennapokban.”

„Tetszettek a játékok, beszélgetések, a szerepjátékok, hogy más bőrébe bújhattunk, hogy semmi nem volt kötelező (mégis mindenki „dolgozott”). Mindenki aktív volt, bárkivel lehetett feladatot megoldani. A „típusok”, sok minden letisztult bennem!”

„Úgy gondolom, hogy másoknak is hasznos lehet, ha rendszerezni, tudás alapúvá tudják tenni a saját döntéseiket, azok hátterét.”

„A személyiségtípusok, a dráma szituációs játéka, interjú. Nagyon interaktív volt összességében. Több dolgot is meg lehet magunkról tudni, amit talán érzékelünk, de nem mondjuk ki hangosan. Nagyon jó csapatépítőnek tartom.”

visszajelzések 3 hét múlva:

„Több dolgot változtattam a tanfolyam hatására. A munkával kapcsoltban a csak rövid távú nyereséget hozó feladatok helyett, a hosszú távúakkal foglalkozom. Többet dolgozom azóta és lendületes vagyok. Úgy gondolom több dolgom van és nem vagyok stresszes miatta!”

„Bennem a feladatok prioritások szerinti elvégzése változott. Reggel a prioritásokkal kezdek. Amikor kész, az az érzés felszabadító!   Van fél éves és távolabbi célom. Látom, ahogy napról napra közelítek feléjük.”

„Elindultam visszafelé az időben, már a 2 hónapja fontos dolgoknál tartok. Korábban a család-munka egyensúly extrémen kilengett, most kicsik a kilengések.”

„Nekem a váratlan dolgok beiktatásával volt gondom. Más lett az időbeosztásom, elkészíthetőbb. Most alig van SOS dolog. Mindig van időm előre készülni.”

„A napi feladataim elvégzése a prioritás szempontjából változott, munkában is és otthon is. Gördülékenyebbek így a napok. Nem csesztetnek, és én sem csesztetek másokat.”

A tanfolyamon írtam egy cetlit, amit azóta is magamnál tartok. Ennek hatására átgondolom mit tehetnék meg még ma a munkahelyemen…..Jobban érzem magam és azóta még edzésre is járok.”

Az aktuális képzés részletei

KÉPZÉS IDEJE: 2020. április 02. és 03.  1 x 2 nap  9 – 17 óráig

KÉPZÉS HELYSZÍNE:1035 Budapest, Hunor u. 30. C épület, III. lépcsőház, Fsz.2.

TOVÁBBI INFORMÁCIÓ:

Fodor Andrea  +36 20 925 6229

Lotz Andrea     +36 70 904 5100

A tréning minimum 6 fővel indul!

Képzés ára

KÉPZÉS ÁRA:      135.000,- Ft+ÁFA/fő