Az üzleti igénykezelés leggyakrabban elkövetett hibái workshop

KI MINT VET, ÚGY ARAT – AZ ÜZLETI IGÉNYKEZELÉS, MINT A LESZÁLLÍTÁS KULCSTÉNYEZŐJE

Miért nehéz a priorizáció? Hogyan tehetjük az igényeket összehasonlíthatóvá? Az üzleti igénykezelés sok vállalatnak okoz problémát. A megfelelő üzleti elemzés jelentősen megkönnyíti az üzleti igények priorizálását. Ez azonban csak akkor tud működni, ha a demand management folyamatok ütemezetten és átláthatóan működnek.

Ezt a képzésünket ajánljuk mindenkinek aki üzleti igénykezeléssel,  priorizálással foglalkozik, akár portfolió menedzserként, akár demand menedzserként. Gyakorlati képzésünkön a leggyakoribb problémákat vesszük végig a jellemzően elkövetett hibákon keresztül.

ÁLTALÁNOS KIHÍVÁSOK:

SOKKAL TÖBB AZ IGÉNY, MINT AZ ERŐFORRÁS – és a digitalizáció iránti igény még mindig növekszik

Mi alapján válasszunk? Hogy lesz összehasonlítható a sok különböző igény? Hogyan tudunk erőforrást spórolni az üzleti igénykezelés segítségével?

A PROJEKTEK TÚL SOKÁIG TARTANAK – AZ ÜZLETI VÁLLALKOZÁSOKNAK GYORS MEGOLDÁSOKRA VAN SZÜKSÉGÜK

Hogyan csökkentsük a projektek terjedelmét? Hogyan tartsuk a fókuszt?

– Minél hosszabb és nagyobb egy projekt, annál kockázatosabb
– Csak a leszállított projekt termel értéket
– A probléma megoldásának költsége nem lehet több mint maga a probléma által
okozott kár/költség

KISZOLGÁLÓBÓL PARTNERRÉ VÁLNI -ÜZLET-IT EGYÜTTMŰKÖDÉSSEL ÉRHETŐ CSAK EL A CÉL!

Az üzleti igénykezelés  és portfóliómenedzsment hogyan tudja a business-IT együttműködést elősegíteni?

MENEDZSMENT ELKÖTELEZŐDÉS – Nélkülük nem megy!

A tréning során a  fenti kérdésekre keresünk válaszokat a leggyakoribb hibák mentén – nemzetközi módszertanokra és legjobb gyakorlatokra alapozva.

Miről lesz szó képzésünkön?

  • Mi az üzleti igény? És mi nem az?
  • Üzleti igényeket tudunk priorizálni, megoldásokat nem
  • Az igényelemzés és ami mögötte van – hogyan tehetjük az igényeket összehasonlíthatóvá?
  • Az igények és a kapacitás összehangolásának fontossága – lassíts, hogy gyorsulhass
  • Sikeres modellek és a leggyakoribb hibái

Ki tartja a tréninget?

Fodor Andrea PMI-PBA, Professional Business Analyst, tanácsadó, tréner

Több, mint 25 év vezetői, tanácsadói, projektvezetői és üzleti elemzői, illetve tréneri tapasztalattal rendelkezik. Vezetőként főkönyvelői, kontrolling igazgatói, program-menedzseri, valamint befektetési szolgáltatási területeken gazdasági vezetői pozíciókban tevékenykedett.

Szakmai pályafutása során több, mint 25 jelentős méretű, és sok kisebb projektben vettem részt, szponzorként, projektvezetőként, program menedzserként, szakmai vezetőként, üzleti felelősként vagy elemzőként, illetve szakértőként, tanácsadóként. Tréningjeinken rengeteg cég működésébe, problémáiba bepillantást engedünk.

 

Olvasd el Fodor Andrea cikkét a témában: Ne nemet mondj, priorizálj!

Időpontok, helyszín

IDŐTARTAM: 1 x 8 óra, 9:00 – 17:00 óráig

KÉPZÉSI IDŐPONTOK: 

  • 2023. november 21. (személyes)

Amennyiben a helyzet úgy kívánja, online interaktív formában tartjuk.

A TANTERMI KÉPZÉS HELYSZÍNE: 1035 Budapest, Hunor utca 30. C. épület, III. lépcsőház, fszt. 2.

*A helyszínváltozás jogát fenntartjuk.

TOVÁBBI INFORMÁCIÓ:

Illés Alexandra: +36 (70) 791 43 50

Szekér Enikő:  + 36 (70) 531 9566

Képzés ára, kedvezmények

KÉPZÉS ÁRA:

119 000 Ft + ÁFA/fő

EGYÉB KÖLTSÉG:

Személyes képzés esetén további költség: 5 000 Ft/fő/nap + ÁFA, amely ellátást és terembérlet hozzájárulást tartalmaz.

A képzés díját  átutalással lehetséges rendezni.

A jelentkezés a hivatalos jelentkezési lap visszaküldésével válik véglegessé, itt a honlapon történő jelentkezés csak helyfoglalásnak minősül, fizetési kötelezettséggel nem jár!

Ha hasonló tartalmakat szeretnél olvasni, iratkozz fel szakmai hírleveleinkre!


    A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező


    Blog

    Close

    Iratkozz fel szakmai hírlevelünkre, és tarts lépést a fejlődéssel, újdonságokkal!


      A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező